Tematy pomocy ‹ Powrót

Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd”.

W trakcie korzystania z player otrzymałeś komunikat "Wystąpił błąd"?

Możliwe jest, że wystąpił chwilowy problem z działaniem danej części serwisu lub z Twoim połączeniem sieciowym.

Upewnij się, że:

  • aktualnie masz dostęp do Internetu, jeżeli tak - odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie
  • wybrany przez Ciebie materiał w dalszym ciągu jest dostępny w player. Aby to zrobić odśwież przeglądarkę.
  • urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem. W tym przypadku skorzystaj z naszego Testu zgodności

Dalej nie działa? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player