Tematy pomocy ‹ Powrót

Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

Materiały wideo dostępne w katalogu player możesz oglądać przebywając na terenie Polski.

Jeżeli jednak przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo.

Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki
  • W Menu, które się rozwinęło kliknij w Ustawienia
  • Następnie wybierz Przeglądarka
  • Zaznacz „Pokaż ustawienia zaawansowane” - opcja ta znajduje się na dole strony
  • Upewnij się, że odznaczyłeś „Włącz Opera Turbo” w ustawieniach zaawansowanych

Jeżeli jednak błąd dalej występuje lub korzystasz z innej przeglądarki skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta pod adresem hello@player.pl

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player