Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

Jeżeli przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju, najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo.

Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki
  • W Menu, które się rozwinęło kliknij w Ustawienia
  • Następnie wybierz Przeglądarka
  • Zaznacz „Pokaż ustawienia zaawansowane” - opcja ta znajduje się na dole strony
  • Upewnij się, że odznaczyłeś „Włącz Opera Turbo” w ustawieniach zaawansowanych

Jeżeli jednak błąd dalej występuje lub korzystasz z innej przeglądarki, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
24% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!