Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej NOWY

Jesteś tymczasowo zagranicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie? 

Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.

Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce.

Jak to działa?

  • Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja nastąpi automatycznie – od razu będziesz mógł skorzystać z pakietu na terenie całej Unii Europejskiej. Status swojej weryfikacji możesz zawsze sprawdzić w historii zakupów
  • Jeśli Twoje miejsce zamieszkania nie zostało zweryfikowane automatycznie, a chciałbyś skorzystać z usług na terenie UE, zgłoś się do nas przez specjalny formularz. Zostaniesz tam poproszony o przesłanie dodatkowych dokumentów.

Z tabeli dowiesz się jakie dokumenty akceptujemy do potwierdzenia miejsca zamieszkania, w zależności od posiadanego pakietu:

 

 

Pakiet START

Pakiety Big Brother

Pozostałe pakiety

dowód osobisty z adresem zameldowania

rachunek za media publiczne

umowa o usługi dostępu do Internetu lub świadczenie usług telefonicznych

 

Prosimy, zwróć uwagę żeby przesyłane dokumenty:

  • były aktualne
  • były czytelne
  • dowód osobisty zawierał informację o adresie zameldowania

Po otrzymaniu dokumentów, zweryfikujemy je w ciągu trzech dni roboczych i wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

UWAGA! Mieszkasz na stałe w Wielkiej Brytanii (lub jednym z 16 krajów Unii Europejskiej) i chcesz oglądać kanały TVN na żywo? Mamy dla Ciebie nową ofertę bez konieczności weryfikacji. Dowiedz się więcej o pakiecie TVN INTERNATIONAL

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
52% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!