Na jakich urządzeniach mogę oglądać?

 
W Playerze możesz korzystać z wielu różnych urządzeń - oglądaj najlepsze produkcje na komputerze, telefonie, tablecie lub telewizorze! Pamiętaj, że możesz zalogować się nawet na 5 różnych urządzeniach i oglądać na 2 jednocześnie.
Aby komfortowo korzystać z serwisu Player, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem o przepustowości nie mniejszej niż 6Mb/s do odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości 4K.
 

Smartfony

Android
Android
  • Najnowsza wersja systemu Android lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
  • wsparcie co najmniej jednego systemu zabezpieczeń treści (DRM):
- Silverlight,
- HLS fairplay;
  • możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
iOS
iOS
  • Najnowsza aktualna wersja systemu iOS lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
  • możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.

Komputery

PC / Laptop (Windows)
PC / Laptop (Windows)
  • System operacyjny Windows 8 lub nowszy;
  • aktualna wersja przeglądarki lub jedna z dwóch poprzedzających:
    - Mozilla Firefox,
    - Google Chrome (rekomendowana),
    - Opera,
    - Microsoft Edge;
  • ekran o szerokości co najmniej 1366 px;
  • możliwość odtwarzania materiałów 4K tylko w przeglądarce Microsoft Edge i na monitorze obsługującym wyświetlanie obrazu z częstotliwością 60 Hz i w rozdzielczości 4K (UHD 3840 x 2160 pikseli). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Aby mieć pewność, że Twój komputer spełnia wszystkie wymagania, skorzystaj z funkcji Test zgodności.
Mac
Mac
  • System operacyjny Mac OSX 10.12 lub nowszy;
  • aktualna wersja przeglądarki lub jedna z 2 poprzedzających:
    - Mozilla Firefox,
    - Google Chrome (rekomendowana),
    - Opera,
    - Microsoft Edge,
    - Safari (wersja wyższa niż 10.0);
  • ekran o szerokości co najmniej 1366 px;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K.
Aby mieć pewność, że Twój komputer spełnia wszystkie wymagania, skorzystaj z funkcji Test zgodności.

Tablety

Android
Android
  • Najnowsza wersja systemu Android lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
  • wsparcie co najmniej jednego systemu zabezpieczeń treści (DRM):
- Silverlight,
- HLS fairplay;
  • możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Nie rekomendujemy korzystania z Playera na tablecie w przeglądarce internetowej.
iPad
iPad
  • Najnowsza aktualna wersja systemu iOS lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
  • możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Nie rekomendujemy korzystania z Playera na tablecie w przeglądarce internetowej.

Telewizory

Samsung Tizen
Samsung Tizen
  • System operacyjny Tizen w wersji 2.5 i wyższej;
  • możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K / UHD (telewizory z matrycą 4K). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Tutaj dowiesz się, w jaki sposób możesz pobrać aplikację na swój telewizor.
LG webOS
LG webOS
  • Telewizory LG z systemem operacyjnym WebOS w wersji 3.9 i wyższej;
  • telewizory LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6 mają ograniczenia w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD;
  • możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K /UHD (telewizory z matrycą 4K). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Tutaj dowiesz się, w jaki sposób możesz pobrać aplikację na swój telewizor.
AndroidTV
AndroidTV
  • System operacyjny AndroidTV w wersji nie niższej niż 1.3;
  • możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K /UHD (telewizory z matrycą 4K) - tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób włączyć tę opcję na telewizorze z systemem Android TV. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Tutaj dowiesz się, w jaki sposób możesz pobrać aplikację na swój telewizor.

Konsole i przystawki

PlayStation 4
PlayStation 4
  • Brak wsparcia dla funkcji bEPG oraz Timeshift (cofanie materiałów);
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Tutaj dowiesz się, w jaki sposób możesz pobrać aplikację na konsolę.
Chromecast
Chromecast
  • Wersja urządzenia 2 i wyższa;
  • w Chromecast 4 możliwość pobrania aplikacji na przystawkę;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Tutaj dowiesz się, w jaki sposób możesz przesyłać obraz przez Chromecasta.
Fire TV Stick
Fire TV Stick
  • Możliwość korzystania tylko na terenie Polski;
  • wsparcie tylko dla przystawek pochodzących z oficjalnej polskiej dystrybucji Amazon w Polsce;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Xbox
Xbox
  • Series S/X, One, One S/X;
  • brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Tutaj sprawdzisz, w jaki sposób możesz pobrać aplikację Player na swoją konsolę.
AppleTV
AppleTV
  • Brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.

Jak wykupić dostęp?

Jak zrezygnować?