Na jakich urządzeniach mogę oglądać?
W Playerze możesz korzystać z wielu różnych urządzeń - oglądaj najlepsze produkcje na komputerze, telefonie, tablecie lub telewizorze! Pamiętaj, że możesz zalogować się nawet na 5 różnych urządzeniach i oglądać na 2 jednocześnie.
Aby komfortowo korzystać z serwisu Player, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem o przepustowości nie mniejszej niż 6Mb/s do odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości 4K.
Aby komfortowo korzystać z serwisu Player, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem o przepustowości nie mniejszej niż 6Mb/s do odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości 4K.
Smartfony
Android
- Najnowsza wersja systemu Android lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
- wsparcie co najmniej jednego systemu zabezpieczeń treści (DRM):
- HLS fairplay;
- możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
iOS
- Najnowsza aktualna wersja systemu iOS lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
- możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Komputery
PC / Laptop (Windows)
- System operacyjny Windows 8 lub nowszy;
- aktualna wersja przeglądarki lub jedna z dwóch poprzedzających:
- Mozilla Firefox,
- Google Chrome (rekomendowana),
- Opera,
- Microsoft Edge; - ekran o szerokości co najmniej 1366 px;
- możliwość odtwarzania materiałów 4K tylko w przeglądarce Microsoft Edge i na monitorze obsługującym wyświetlanie obrazu z częstotliwością 60 Hz i w rozdzielczości 4K (UHD 3840 x 2160 pikseli). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Mac
- System operacyjny Mac OSX 10.12 lub nowszy;
- aktualna wersja przeglądarki lub jedna z 2 poprzedzających:
- Mozilla Firefox,
- Google Chrome (rekomendowana),
- Opera,
- Microsoft Edge,
- Safari (wersja wyższa niż 10.0); - ekran o szerokości co najmniej 1366 px;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K.
Tablety
Android
- Najnowsza wersja systemu Android lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
- wsparcie co najmniej jednego systemu zabezpieczeń treści (DRM):
- HLS fairplay;
- możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
iPad
- Najnowsza aktualna wersja systemu iOS lub jedna z dwóch poprzedzających (sprawdź);
- możliwość pobierania wybranych materiałów i oglądania ich w trybie Offline. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam) - dowiedz się więcej;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Telewizory
Samsung Tizen
- System operacyjny Tizen w wersji 3.0 i wyższej;
- możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K / UHD (telewizory z matrycą 4K). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam);
- ograniczenia w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung z wersją systemu Tizen 2.3/2.4. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD.
- ograniczenia w dostępie do kanałów: TVP1, TVP2, TVP3 regionalnych na telewizorach Samsung z wersją systemu Tizen 3.0 i niższą
LG webOS
- Telewizory LG z systemem operacyjnym WebOS w wersji 3.9 i wyższej;
- telewizory LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6 mają ograniczenia w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD;
- możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K /UHD (telewizory z matrycą 4K). Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
AndroidTV
- System operacyjny AndroidTV w wersji nie niższej niż 1.3;
- możliwość odtwarzania wybranych materiałów w jakości 4K /UHD (telewizory z matrycą 4K) - tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób włączyć tę opcję na telewizorze z systemem Android TV. Opcja dostępna wyłącznie w pakietach zawierających PLAYER (bez reklam).
Konsole i przystawki
PlayStation 4
- Brak wsparcia dla funkcji bEPG oraz Timeshift (cofanie materiałów);
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD
- brak możliwości odtwarzania kanałów na żywo TVP 1, TVP 2 i 16 kanałów regionalnych TVP 3
Chromecast
- Wersja urządzenia 2 i wyższa;
- w Chromecast 4 możliwość pobrania aplikacji na przystawkę;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD
- brak możliwości odtwarzania kanałów na żywo TVP 1, TVP 2 i 16 kanałów regionalnych TVP 3
Fire TV Stick
- Możliwość korzystania tylko na terenie Polski;
- wsparcie tylko dla przystawek pochodzących z oficjalnej polskiej dystrybucji Amazon w Polsce;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
Xbox
- Series S/X, One, One S/X;
- brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.
AppleTV
- Brak możliwości odtwarzania materiałów w jakości 4K /UHD.