Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe”.

Jeżeli znajdujesz się na terenie Polski, ale widzisz taki komunikat – sprawdź czy nie korzystasz z przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Jeżeli tak, wyłącz ją i odśwież przeglądarkę.

Nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź TUTAJ!

Korzystasz z innej przeglądarki ale dalej widzisz ten błąd? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej.

Jeśli otrzymałeś taki komunikat będąc za granicą, możesz odblokować dostęp do swojego pakietu. Wystarczy, że potwierdzisz nam miejsce zamieszkania w Polsce, korzystając ze specjalnego formularza. Sprawdź jak to zrobić

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
35% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami