Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Nie mogę zaktualizować player+ BOX-a, dlaczego?

Podczas próby pobrania i zainstalowania aktualizacji oprogramowania do player+ box otrzymałeś komunikat z błędem?

  • Sprawdź jakość swojego połączenia - upewnij się, czy czy Twoje połączenie z siecią internetową nie zostało przerwane.
  • Jeżeli korzystasz z połączenia do sieci kablem Ethernet upewnij się, że jest on poprawnie podłączony
  • Uruchom player+ BOX ponownie.
  • Jeżeli żadna z powyższych sugestii nie rozwiązała Twojego problemu, spróbuj zresetować urządzenie. Nie wiesz jak to zrobić? Kliknij TUTAJ!

W dalszym ciągu masz problem z pobraniem i zainstalowaniem aktualizacji oprogramowania? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
23% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!