Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Podczas odtwarzania z player+BOX zacina się obraz, dlaczego?

Korzystasz z player+ BOX i w trakcie oglądania zauważyłeś, że obraz nie jest płynny lub, że się zacina? Problemem może być szybkość Twojego połączenia. Pamiętaj, że zalecana prędkość do odbioru transmisji to 6 Mb/s. 

  • Sprawdź jakość swojego połączenia. Wejdź w Ustawienia i wybierz Test Łącza

  • Spróbuj zmienić jakość, w jakiej wyświetlasz materiały wideo, klikając przycisk +OPT na pilocie. 

  • Upewnij się, czy player+BOX działa poprawnie po podłączeniu do innych urządzeń.

 

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!