Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Komunikaty błędów i problemy z odtwarzaniem. Sprawdź jak je rozwiązać.

W poniższej tabelce znajdziesz opisy błędów, jakie sporadycznie mogą pojawiać się w trakcie korzystania z player+BOX. Większość z nich, w prosty sposób rozwiążesz sam. Sprawdź jak to zrobić:

 

objaw/komunikat na player+ BOX

spróbuj tego rozwiązania

Po przełączeniu kanału z oferty player program się nie odtwarza przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej
Włączyłeś player+ BOX i materiał z player się nie odtwarza (grafika ładowana ekranu nie znika) przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej
Otrzymałeś komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"  zamknij okno komunikatu klikając „OK” i przełącz kanał
Po włączeniu materiału w ramach funkcji BACKWARD EPG brak odtwarzania  (grafika ładowana ekranu nie znika) wyjdź z materiału przyciskiem "cofnij "i włącz jeszcze raz
Materiał odtwarzany w ramach VOD nie odtwarza się po przewijaniu przód/tył  wyjdź z materiału przyciskiem "cofnij "i włącz jeszcze raz
Materiał LIVE zaciął się w tybie TIME SHIFT po przewinięciu o 2 godziny wstecz przewiń materiał ok 3min do przodu i uruchom ponownie
Otrzymałeś komunikat z kodem: 1002/1003/1004 zamknij okno komunikatu klikając „OK” i przełącz kanał
Otrzymałeś komunikat z kodem 1005  zamknij okno komunikatu klikając „OK”. Wejdź do MENU,  wybierz opcję „Synchronizuj płatności”, potwierdź przyciskiem „OK”. Następnie przełącz kanał.

Otrzymałeś komunikat z kodem błędu 404 podczas korzystania z funkcji opcji BACKWARD EPG.  spróbuj ponownie za jakiś czas. Prawdopodobnie świeżo zakończony program LIVE, który chcesz odtworzyć, jeszcze nie jest dostępny. 
„Kanał niedostępny
Nie posiadasz pakietu, w którym dostępny jest kanał. Możesz teraz wykupić pakiet. /skończył się Twój pakiet lub kanału nie ma w Twoim pakiecie/
Na kolejnym ekranie wyświetli się oferta z propozycją pakietu, który zawiera wskazany kanał.
naciśnij "żółty" przycisk, aby sprawdzić ofertę".”
Otrzymałeś komunikat "Błąd HDCP. Wystąpił problem połączenia HDCP." Wyłącz dekoder i telewizor, a następnie uruchom ponownie telewizor, odczekaj kilka sekund i ponownie uruchom dekoder. Jeśli problem będzie się powtarzał, może to oznaczać, że Twój telewizor nie zapewnia ochrony przed kopiowaniem (HDCP)
Otrzymałeś komunikat „Brak połączenia z internetem Nie można wyświetlić zawartości bez podłączenia do internetu”  Prawdopodobnie BOX stracił połączenie z internetem. Sprawdź łączność.
Otrzymałeś komunikat: „Materiał uruchomiony na innym urządzeniu” Przekroczyłeś liczbę urządzeń, na których może być jednocześnie odtwarzany materiał. Wyloguj się ze swojego konta na innym urządzeniu. 
Otrzymałeś komunikat: „Kanał niedostępny. Nie posiadasz pakietu, w którym dostępny jest kanał. Możesz teraz wykupić pakiet. Na kolejnym ekranie wyświetli się oferta z propozycją pakietu, który zawiera wskazany kanał.
naciśnij "żółty" guzik, aby sprawdzić ofertę".”
W Twoim pakiecie nie ma kanału, który próbujesz odtworzyć. Wejdź do sklepu player i wykup dostęp. 
Otrzymałeś komunikat: „AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
Podczas aktualizacji wystąpił błąd. Oprogramowanie nie mogło zostać zaktualizowane. Wystąpił nieznany błąd.”
uruchom ponownie player+ BOX i od nowa rozpocznij aktualizację oprogramowania 
Otrzymałeś komunikat: „Nie jesteś połączony z siecią Wi-Fi. Połączenie z siecią Wi-Fi nie powiodło się. Sprawdź czy Twój router działa poprawnie, a następnie spróbuj ponownie połączyć się z siecią Wi-Fi Prawdopodobnie BOX stracił połączenie z internetem. Sprawdź łączność.
Otrzymałeś komunikat: „Nie znaleziono żadnych kanałów” Sygnał Naziemnej Telewizji Cyfrowej może być niedostępny w Twojej lokalizacji
Otrzymałeś komunikat: „Problem z lokalizacją”  Jeżeli przebywasz poza granicami Polski, sprawdź TUTAJ  czy możesz odblokować dostęp do odtwarzania materiałów
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player