Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Komunikaty błędów i problemy z odtwarzaniem na player+ BOX. Sprawdź jak je rozwiązać.

W poniższej tabelce znajdziesz opisy błędów, jakie sporadycznie mogą pojawiać się w trakcie korzystania z player+BOX. Większość z nich, w prosty sposób rozwiążesz sam. Sprawdź jak to zrobić:

 

Objaw/komunikat na player+ BOX

Spróbuj tego rozwiązania

Po przełączeniu kanału z oferty player program się nie odtwarza przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej
Po włączeniu player+ BOX i materiał z player się nie odtwarza (grafika ładowana ekranu nie znika) przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej
Komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"  zamknij okno komunikatu klikając „OK” i przełącz kanał
Po włączeniu materiału w ramach funkcji BACKWARD EPG brak odtwarzania  (grafika ładowana ekranu nie znika) wyjdź z materiału przyciskiem "cofnij "i włącz jeszcze raz
Materiał odtwarzany w ramach VOD nie odtwarza się po przewijaniu przód/tył  wyjdź z materiału przyciskiem "cofnij "i włącz jeszcze raz
Materiał LIVE zaciął się w tybie TIME SHIFT po przewinięciu o 2 godziny wstecz przewiń materiał ok 3min do przodu i uruchom ponownie
Komunikat z kodem: 1002/1003/1004 zamknij okno komunikatu klikając „OK” i przełącz kanał
Komunikat z kodem 1005  zamknij okno komunikatu klikając „OK”. Wejdź do MENU,  wybierz opcję „Synchronizuj płatności”, potwierdź przyciskiem „OK”. Następnie przełącz kanał.

Komunikat z kodem błędu 404 podczas korzystania z funkcji opcji BACKWARD EPG.  spróbuj ponownie za jakiś czas. Prawdopodobnie świeżo zakończony program LIVE, który chcesz odtworzyć, jeszcze nie jest dostępny. 
Komunikat: „Kanał niedostępny
Nie posiadasz pakietu, w którym dostępny jest kanał. Możesz teraz wykupić pakiet. /skończył się Twój pakiet lub kanału nie ma w Twoim pakiecie/
Na kolejnym ekranie wyświetli się oferta z propozycją pakietu, który zawiera wskazany kanał.
naciśnij "żółty" przycisk, aby sprawdzić ofertę".”
 Komunikat: "Błąd HDCP. Wystąpił problem połączenia HDCP." Wyłącz dekoder i telewizor, a następnie uruchom ponownie telewizor, odczekaj kilka sekund i ponownie uruchom dekoder. Jeśli problem będzie się powtarzał, może to oznaczać, że Twój telewizor nie zapewnia ochrony przed kopiowaniem (HDCP)
Komunikat: „Brak połączenia z internetem Nie można wyświetlić zawartości bez podłączenia do internetu”  Prawdopodobnie BOX stracił połączenie z internetem. Sprawdź łączność.
Komunikat: „Materiał uruchomiony na innym urządzeniu” Przekroczyłeś liczbę urządzeń, na których może być jednocześnie odtwarzany materiał. Wyloguj się ze swojego konta na innym urządzeniu. 
Komunikat: „Kanał niedostępny. Nie posiadasz pakietu, w którym dostępny jest kanał. Możesz teraz wykupić pakiet. Na kolejnym ekranie wyświetli się oferta z propozycją pakietu, który zawiera wskazany kanał.
naciśnij "żółty" guzik, aby sprawdzić ofertę".”
W Twoim pakiecie nie ma kanału, który próbujesz odtworzyć. Wejdź do sklepu player i wykup dostęp. 
Komunikat: „AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
Podczas aktualizacji wystąpił błąd. Oprogramowanie nie mogło zostać zaktualizowane. Wystąpił nieznany błąd.”
uruchom ponownie player+ BOX i od nowa rozpocznij aktualizację oprogramowania 
Komunikat: „Nie jesteś połączony z siecią Wi-Fi. Połączenie z siecią Wi-Fi nie powiodło się. Sprawdź czy Twój router działa poprawnie, a następnie spróbuj ponownie połączyć się z siecią Wi-Fi Prawdopodobnie BOX stracił połączenie z internetem. Sprawdź łączność.
Komunikat: „Nie znaleziono żadnych kanałów” Sygnał Naziemnej Telewizji Cyfrowej może być niedostępny w Twojej lokalizacji
Komunikat: „Problem z lokalizacją”  Jeżeli przebywasz poza granicami Polski, sprawdź TUTAJ  czy możesz odblokować dostęp do odtwarzania materiałów

 

W tym artykule nie ma rozwiązania twojego problemu? Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób. 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
6% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!