Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Mój player+ BOX nie działa. Gdzie uzyskam pomoc techniczną?

Jeżeli masz jakikolwiek problem ze swoim player+ BOX i nie znalazłeś jego rozwiązania w Centrum Pomocy, Zespół Obsługi Klienta Player jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku oraz przez aplikację Messenger.

Możesz również się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na dole strony.

Zakupione dekodery Player BOX+ z 90-dniowym darmowym pakietem MAX możesz aktywować tylko do 30 września 2020 roku.
Po tym czasie z darmowego 90-dniowego pakietu na start nie będzie można już skorzystać.
Możesz kupić wybrany pakiet dostępny w sklepie i oglądać Playera na swoim telewizorze z podłączonym boxem. Zobacz pełną ofertę tutaj.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
23% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami