Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Odkryj Pakiet START w player - oglądaj bez reklam

 

 

 

Co możesz oglądać w Pakiecie Start?

 

Wybierając Pakiet START otrzymujesz dostęp do największej kolekcji programów i seriali z kanałów: TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TTV, HGTV i MTV.

Otrzymujesz dostęp do prapremier wybranych produkcji TVN, które są emitowane w bieżącej ramówce stacji. Nowe odcinki możesz oglądać nawet do 7 dni wcześniej, niż w telewizji.

Wszystkie materiały oglądasz bez reklam.

 

W pakiecie START masz dostęp do pełnej biblioteki produkcji TVN bez reklam, a w niej znane i lubiane programy i seriale, takie jak:

  • cały sezon serialu "Chyłka-Zaginięcie"
  • cały sezon serialu "Odwróceni Ojcowie i Córki"
  • prapremiery serialu "Na wspólnej" i "Zakochani po uszy"
  • oraz najnowsze odcinki "Diagnoza", "Szóstka"

 

 

Ile kosztuje Pakiet Start?

 

Wypróbuj 7 dni bez opłat!

Opłata po 7 dniach to tylko 10 zł miesięcznie. W każdym momencie będziesz mógł zrezygnować. 

 

Aktywuj subskrypcję >

 

 

Oglądasz kiedy chcesz i na czym chcesz

oglądasz na smartfonie, tablecie, komputerze i TV

 

 

 

Dlaczego warto? 

 

Oglądasz bez reklam

 

Wybrane seriale z ramówki TVN oglądasz wcześniej niż w TV

 

Kontynuujesz oglądanie programu od miejsca, w którym przerwałeś, na dowolnym urządzeniu

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

.Czy muszę podpisać długoterminową umowę?
Pakiet START możesz wykupić korzystając z płatności odnawialnej kartą płatniczą. Twoja oferta będzie automatycznie odnawiana co 30 dni. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji bez żadnych zobowiązań. Pamiętaj, aby zrezygnować przynajmniej 24 godziny przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. Wtedy nie pobierzemy kolejnej opłaty.  
.Na jakich urządzeniach mogę oglądać materiały wideo i kanały LIVE z oferty płatnej player+?
Materiały wideo i kanały LIVE z oferty player+ możesz oglądać w przeglądarce internetowej player.pl, na aplikacjach mobilnych Android i iOS oraz telewizorach Samsung (modele niż 2012) , LG (system webOS >2.0) i AndroidTV
.Na ilu urządzeniach na raz mogę oglądać materiały wideo?
Mamy dobrą wiadomość: materiały wideo możesz oglądać nawet na 5 urządzeniach. Jeszcze lepsza wiadomość jest taka, że listą urządzeń możesz dowolnie zarządzać, np.: usuwać urządzenia, na których nie chcesz już oglądać materiałów i robić miejsca dla kolejnych urządzeń. Wszystko z poziomu Twojego Konta. Kanały na żywo w tym samym czasie możesz oglądać na dwóch różnych urządzeniach.
.Czy w trakcie trwania pakietu, mogę kupić inny pakiet?
Tak, oczywiście. Jeśli uznasz, że chcesz mieć dostęp do kanałów lub kolekcji, których nie masz w obecnie posiadanym pakiecie, możesz kupić nowy pakiet, który ma więcej materiałów. Zostanie on od razu aktywowany, a poprzedni pakiet zatrzymany na później. Co to oznacza? Nic się nie marnuje. Niewykorzystana część poprzedniego pakietu zostanie Ci włączona po wygaśnięciu nowo zakupionego. 
.Czy mogę oglądać poza granicami Polski?
Pakiet START można kupić tylko na terenie Polski. Jeżeli wyjeżdżasz poza granice Polski masz możliwość oglądania Twoich ulubionych programów i seriali w całej Unii Europejskiej. Jeśli zapłacisz za pakiet polskim środkiem płatniczym, dostęp do pakietu w całej UE otrzymujesz automatycznie. Jeżeli nie masz możliwości zapłaty polskim środkiem płatniczym możesz przesłać nam dokumenty potwierdzające,że na stałe mieszkasz na terenie RP na podstawie których będziemy mogli odblokować możliwość oglądania poza granicami Polski
.Czy mogę współdzielić dostęp do player z innymi?
Tak, masz możliwość utworzenia indywidualnych profili, dzięki którym każdy domownik może korzystać z własnego, spersonalizowanego serwisu player. Na jednym koncie w serwisie player można utworzyć maksymalnie pięć profili.
.Czy posiadając pakiet START mogę oglądać materiały bez reklam?
Tak, wszystkie materiały w pakiecie START są dostępne bez reklam.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
58% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!