Jak anulować płatność odnawialną w Playerze?

Płatność odnawialna pozwala na cykliczne pobieranie opłaty za wybrany pakiet z Twojej karty płatniczej, bez konieczności wykonywania transakcji po wygaśnięciu pakietu.

Wybierając płatność odnawialną, oszczędzasz nie tylko czas - nie martwisz się o przedłużenie pakietu, ale i o pieniądze – za wiele pakietów zapłacisz mniej, wybierając tę opcję.

UWAGA: Jeśli opłaciłeś swój pakiet blikiem / przelewem online / przelewem tradycyjnym, to nie musisz nic robić - usługa sama wygaśnie po upłynięciu opłaconego okresu.

Anulowanie płatności odnawialnej

Pamiętaj! W każdej chwili możesz wyłączyć płatności automatyczne. Jest to bardzo proste. Zrobisz to w kilku szybkich krokach (obejrzyj też poniższą instrukcję wideo):

KROK 1. Zaloguj się na Twoim koncie Player (Uwaga! Koniecznie zrób to w przeglądarce komputera. Funkcja nie jest dostępna w aplikacjach mobilnych)

KROK 2.Rozwiń menu główne, klikając w swój awatar – w prawym górnym rogu ekranu i kliknij w zakładkę "Moje zakupy".


KROK 3. Odszukaj pakiet w zakładce "Twoje pakiety" i kliknij przy nim przycisk "Anuluj" przy wybranej przez Ciebie usłudze.

KROK 4. Potwierdź anulowanie subskrypcji pakietu.


Gotowe! Subskrypcja została anulowana, a Twój pakiet będzie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.

Uwaga! Jeśli usuniesz ze swojego konta kartę płatniczą, którą była opłacana subskrypcja pakietu, będzie to także równoznaczne z anulowaniem płatności odnawialnej. Wówczas opcja anulowania subskrypcji będzie nieaktywna. Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sekcji Moje konto > Moje zakupy na stronie player.pl. Tylko w ten sposób możesz przerwać subskrypcję przez usunięcie karty, a opłaty nie będą już dłużej naliczane. Usunięcie karty na koncie TVN nie anuluje subskrypcji.

Jeśli usuniesz kartę w sekcji Moje konto > Moje zakupy, to obok Twojego pakietu nie będzie już widoczny przycisk Anuluj - oznacza to, że kolejne opłaty nie będą już naliczane i nie musisz już nic więcej robić, aby zrezygnować z usługi.

Ważne! Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj jego subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
59% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami