Jak anulować płatność odnawialną w Playerze?
Płatność odnawialna (lub inaczej rekurencyjna) pozwala na cykliczne pobieranie opłaty za wybrany pakiet z Twojej karty płatniczej, bez konieczności wykonywania transakcji po wygaśnięciu pakietu.
Wybierając płatność odnawialną, oszczędzasz nie tylko czas - nie martwisz się o przedłużenie pakietu, ale i o pieniądze – za wiele pakietów zapłacisz mniej, wybierając tę opcję.
UWAGA: Jeśli opłaciłeś swój pakiet blikiem / przelewem online / przelewem tradycyjnym, to nie musisz nic robić - usługa sama wygaśnie po upłynięciu opłaconego okresu.
Anulowanie płatności odnawialnej
Pamiętaj! W każdej chwili możesz wyłączyć płatności automatyczne. Jest to bardzo proste. Zrobisz to w kilku szybkich krokach (obejrzyj też poniższą instrukcję wideo):
- Zaloguj się na Twoim koncie Player (Uwaga! Koniecznie zrób to w przeglądarce komputera. Funkcja nie jest dostępna w aplikacjach mobilnych)
- Rozwiń menu główne, klikając w swój awatar – w prawym górnym rogu ekranu.
- Wybierz z menu zakładkę "Moje zakupy".
- Odszukaj pakiet w zakładce "Twoje pakiety" i kliknij przy nim przycisk "Anuluj" przy wybranej przez Ciebie usłudze.
- Potwierdź anulowanie subskrypcji pakietu.
Gotowe! Subskrypcja została anulowana, a Twój pakiet będzie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.
Uwaga! Jeśli usuniesz ze swojego konta kartę płatniczą, którą była opłacana subskrypcja pakietu, będzie to także równoznaczne z anulowaniem płatności odnawialnej. Wówczas opcja anulowania subskrypcji będzie nieaktywna. Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sekcji Moje konto > Moje zakupy na stronie player.pl. Tylko w ten sposób możesz przerwać subskrypcję przez usunięcie karty, a opłaty nie będą już dłużej naliczane. Usunięcie karty na koncie TVN nie anuluje subskrypcji.
Jeśli usuniesz kartę w sekcji Moje konto > Moje zakupy, to obok Twojego pakietu nie będzie już widoczny przycisk Anuluj - oznacza to, że kolejne opłaty nie będą już naliczane i nie musisz już nic więcej robić, aby zrezygnować z usługi.
Ważne! Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj jego subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu.