Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd” kod błędu LO/I/ED

Podczas próby uruchomienia wideo na Twoim ekranie wyświetliła się poniższa plansza?

Zazwyczaj oznacza to problem z odtworzeniem materiałuJesteśmy w trakcie analizowania tego błęduAby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Odśwież stronę 

  • wciśnij przycisk F5 
  • wciśnij przycisk CTRL + R 

2. Wyczyść cache przeglądarki 

3. Spróbuj uruchomić stronę player w trybie incognito 

4. Sprawdź,  czy nie ma dostępnych aktualizacji dla Twojej przeglądarki 

5. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki 

  • Rekomendowaną przez nas przeglądarką jest Chrome 

6. Uruchom ponownie komputer 

7. Spróbuj odtwarzać na innym wspieranym urządzeniu 

8. Uruchom ponownie sieć domową 

  • odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund 
  • włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią 
  • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał 

9. Jeśli masz taką możliwośćprzełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje. 

Dalej nie działa?

Podczas odtwarzania kliknij pod materiałemobok tytułuprawym przyciskiem myszy i wybierz "pobierz dane diagnostycznePobrany plik tekstowy wyślij nam do analizy". Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego . Postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!