Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie widzę wszystkich materiałów player+ w aplikacji na TV?

Materiały płatne w player (pakiety, filmy na życzenie, wydarzenia transmitowane na żywo) są dostępne na wybranych Smart TV.

Na niektórych urządzeniach dostępna jest uproszczona wersja aplikacji player zawierająca wyłącznie bezpłatne materiały (dostępne po obejrzeniu reklam).

Dostępność player na Twoim urządzeniu możesz sprawdzić w tabeli dostępności

Jeśli posiadasz urządzenie spoza listy i są na nim tylko treści bezpłatne - zapraszamy do korzystania z player na innych platformach. Pamiętaj, że z pełnej funkcjonalności serwisu player możesz korzystać poprzez przeglądarkę internetową na komputerze lub aplikacje mobilne na systemy Android i iOS.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!