Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd” kod błędu PL/A/ED

Próbujesz odtworzyć materiał w player poza Polską, masz wykupiony pakiet i wyświetliła Ci się plansza z komunikatem: „Wystąpił błąd” z kodem błędu PL/A/ED?  

Sprawdź co może być przyczyną:

Twój pakiet prawdopodobnie wymaga w odblokowania dostępu na terytorium całej UE poprzez weryfikację adresu zamieszkania.

Możliwość oglądania treści płatnych dajemy użytkownikom przebywającym tymczasowo poza terytorium Polski w krajach Unii Europejskiej, po weryfikacji stałego zamieszkania w Polsce. 
W przypadku braku automatycznej weryfikacji poprzez płatność za pakiet polskim środkiem płatniczym, konieczne jest przejście weryfikacji poprzez dedykowany formularz. 

Przeczytaj na czym polega weryfikacja.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!