Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z połączeniem internetowym

W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu TR/E/ON i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ PROBLEM Z POŁĄCZENIEM INTERNETOWYM Mamy problem z odtworzeniem tego materiału. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Odśwież stronę i włącz materiał jeszcze raz lub spróbuj ponownie uruchomić połączenie internetowe.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player
    4. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.
Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
8% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami