Niewspierana przeglądarka
W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED 200 i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki.
Ten błąd może oznaczać, że używasz przeglądarki, która nie jest wspierana przez player
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się
- Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player
- Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.