Problem połączenia internetowego

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/N/VI i poniższym komunikatem?

BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM Mamy problem z odtworzeniem tego wideo. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz sprawdzić, jakie warunki musi spełnić Twój internet, aby bez problemu korzystać z Playera.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    4. Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Zaktualizuj system w razie konieczności. 

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz sprawdzić, jakie warunki musi spełnić Twój internet, aby bez problemu korzystać z Playera.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    4. Wyłącz konsolę z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swojej konsoli. Zaktualizuj system w razie konieczności. 

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
27% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami