Problem połączenia internetowego
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/N/VI i poniższym komunikatem?
BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM Mamy problem z odtworzeniem tego wideo. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz sprawdzić, jakie warunki musi spełnić Twój internet, aby bez problemu korzystać z Playera.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz sprawdzić, jakie warunki musi spełnić Twój internet, aby bez problemu korzystać z Playera.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz konsolę z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swojej konsoli. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.