Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z odtwarzaniem w przeglądarce Safari

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu SA/S/ED i poniższym komunikatem? 

Oglądaj Playera bez przeszkód - zmień przeglądarkę.

Zazwyczaj oznacza to, że korzystasz z przeglądarki Safari, która nie jest wspierana w przypadku odtwarzanego materiału.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).

Jeśli błąd nadal występuje, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami