Karty podarunkowe Playera - dowiedz się więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kart podarunkowych Playera? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy listę najczęstszych pytań związanych z aktywacją i działaniem karty i zebraliśmy je poniżej:

 

Pytania i odpowiedzi

 

.Jak zrealizować kartę podarunkową?
Kartę podarunkową możesz zrealizować, wpisując swój kod na tej stronie https://sklep.player.pl/moj-kod. Potrzebujesz szczegółowej instrukcji, jak to zrobić? Przejdź do artykułu: kliknij tutaj. Pamiętaj, że aby skorzystać z karty podarunkowej, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem. 
.Do kiedy mogę aktywować kartę podarunkową?
Datę ważności swojej karty podarunkowej możesz sprawdzić w mailu potwierdzającym zakup.
.Gdzie znajdę kod aktywacyjny?
Kod do karty podarunkowej znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup.
.Dlaczego nie mogę zrealizować karty podarunkowej?
Karta podarunkowa ma ograniczony termin przydatności. W mailu potwierdzającym zakup karty możesz sprawdzić, do kiedy Twoja karta jest ważna. Jeśli nie upłynął jeszcze termin, w którym możesz aktywować kartę podarunkową, a wpisywany kod na tej stronie https://sklep.player.pl/moj-kod nie działa, napisz do nas: hello@player.pl.
.W jaki sposób mogę wykorzystać kartę podarunkową, jeśli mam już wykupiony pakiet w Playerze?
Jeśli chcesz wykorzystać kartę podarunkową, a masz już wykupiony pakiet odnawialny w Playerze, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
.Czy po wykorzystaniu karty podarunkowej Playera, usługa automatycznie się przedłuży?
Nie, karta podarunkowa jest ważna od momentu aktywacji przez wskazaną liczbę dni. Po tym czasie usługa wygasa.
.Czy muszę podać numer karty płatniczej, jeśli chcę aktywować kartę podarunkową?
Nie, w przypadku korzystania z karty podarunkowej nie musisz podawać numeru karty płatniczej na stronie Playera.
.Co się stanie, jeśli podczas korzystania z pakietu dostępnego na karcie podarunkowej, wykupię nowy pakiet?
W tej sytuacji napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
.Czy w przypadku karty podarunkowej do Playera przysługuje zwrot środków?
Możliwość zwrotu środków za zakup karty podarunkowej Playera możesz sprawdzić na stronie sklepu, w którym kupiłeś/kupiłaś kartę.
.Czy mogę zawiesić usługę aktywowaną przez kartę podarunkową już po jej uruchomieniu?
Nie, nie ma możliwości zamrożenia karty podarunkowej, jeśli już zostanie aktywowana.
.Czy muszę założyć konto w Playerze, aby aktywować usługę?
Tak, aby skorzystać z karty podarunkowej, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem Playera. Sprawdź tutaj, jak to zrobić: przejdź do instrukcji. Karta będzie przypisana do Twojego konta.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
35% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami