Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z odtwarzaniem na kilku urządzeniach

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LI/N/ED i poniższym komunikatem?

NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU. Wygląda na to, że odtwarzasz w tym momencie dwa inne materiały w Player. Wyłącz jeden z nich, aby kontynuować oglądanie na tym urządzeniu.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiałów na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić ponownie wybrany program w przeglądarce.
    2. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przez wejście w link player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    4. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, aby poprawnie odtwarzać materiały Playera: wykonaj test urządzenia.
    5. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
    6. Sprawdź, czy są dostępne nowsze wersje Twojej przeglądarki. Jeśli tak, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiału na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić go ponownie w aplikacji.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiału na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić go ponownie w aplikacji.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiału na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić go ponownie.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiału na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić go ponownie.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

  • 1. Zaprzestań oglądania materiału na innych urządzeniach i spróbuj uruchomić go ponownie.
    2. Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami