Filmy w Playerze - pytania i odpowiedzi

W Playerze masz dostęp do bogatej biblioteki wyjątkowych filmów – nowości prosto z kina i klasyki gatunku, znakomite komedie i poruszające dramaty, a to wszystko dostępne do obejrzenia bez wychodzenia z domu!
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i zebraliśmy je w jednym miejscu.

W jaki sposób mogę kupić dostęp do filmu w Playerze?

KROK 1. Zaloguj się na swoje konto Player. Tutaj dowiesz się, jak założyć konto. 
KROK 2. Znajdź interesujący Cię film (skorzystaj z wyszukiwarki lub kategorii).

Jeśli wyszukasz film i klikniesz w odtwarzanie, możesz sprawdzić, w jaki sposób otrzymać dostęp do tego materiału. W Playerze masz kilka opcji:

  • Dostęp w jednym z pakietów dostępnych w ofercie -> sprawdź
  • Dostępu poprzez Wypożyczalnie Player - płacisz za 1 film i możesz go oglądać przez 48 godzin (oznaczenie "Wypożyczalnia Player" w prawym górnym rogu odtwarzacza / miniatury).

Niektóre filmy dostępne są tylko w ten sposób i nie zawierają się w pakietach.

Przejdź do biblioteki filmów.

KROK 3. Kliknij w WYKUP DOSTĘP. Zostaniesz przeniesiony do oferty, która da Ci dostęp do wybranego materiału.
KROK 4. Wybierz metodę płatności i opłać usługę.
KROK 5. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp do wybranego materiału - wystarczy, że jeszcze raz wyszukasz ten materiał i klikniesz w odtwarzanie.

Opłaciłem dostęp do filmu, ale wciąż widzę komunikat WYKUP DOSTĘP. Dlaczego?

Prawdopodobnie wykupiłeś dostęp do filmu, który jest dostępny w kilku opcjach: dostępu jednorazowego ograniczonego czasowo (wypożyczalnia Player) oraz w ramach subskrypcji dającej dostęp także do wielu innych materiałów. Po wyszukaniu filmu upewnij się, że klikasz we właściwą miniaturę:

Przypominamy, że posiadając pakiet HBO w Playerze, dostęp do treści HBO masz wyłącznie w serwisie Max, aktywuj konto na platformie Max.

Jeśli problem nadal występuje, wyloguj się i zaloguj ponownie na swoim koncie. Nie korzystaj z opcji automatycznego logowania przez Facebooka, tylko wpisz swój adres e-mail i hasło przypisane do konta Player.

Czy po wykupieniu jednego z pakietów mam dostęp do wszystkich filmów w serwisie?

Pakiety dostępne w serwisie dają Ci dostęp do wybranych filmów, seriali i programów. Tutaj możesz zapoznać się z zawartością poszczególnych ofert.

Jaki jest wybór ścieżek dźwiękowych w filmach na Playerze?

Opcja zmiany lektora na oryginalną ścieżkę dźwiękową/ zmiany napisów dotyczy obecnie wybranych filmów i seriali i można ją znaleźć w ustawieniach materiału (ikona koła zębatego w prawym dolnym rogu odtwarzacza).

Jeśli nie widzisz możliwości zmiany przy wybranym materiale, to niestety oznacza, że w tym przypadku jest dostępna tylko jedna opcja ścieżki dźwiękowej.

Zastanawiasz się nad wykupieniem dostępu do konkretnych tytułów i chcesz zapytać o rodzaj ścieżki dźwiękowej? Napisz do nas za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami