Filmy w Playerze
Sprawdź w jaki sposób możesz zyskać dostęp do najlepszych tytułów w naszej bibliotece ⤵️
W jaki sposób mogę kupić dostęp do filmu w Playerze?
KROK 1. Zaloguj się na swoje konto Player. Tutaj dowiesz się, jak założyć konto.
KROK 2. Znajdź interesujący Cię film (skorzystaj z wyszukiwarki lub kategorii).
Jeśli wyszukasz film i klikniesz w odtwarzanie, możesz sprawdzić, w jaki sposób otrzymać dostęp do tego materiału. W Playerze masz kilka opcji:
- Dostęp w jednym z pakietów dostępnych w ofercie -> sprawdź
- Dostępu poprzez Wypożyczalnie Player - płacisz za 1 film i możesz go oglądać przez 48 godzin (oznaczenie "Wypożyczalnia Player" w prawym górnym rogu odtwarzacza / miniatury).
- Dostęp w Klubie Filmowym (sprawdź szczegóły) - biblioteka 30 tytułów, które wymieniają się cyklicznie (oznaczonie w prawym górnym rogu miniatury)
Niektóre filmy dostępne są tylko w ten sposób i nie zawierają się w pakietach.

KROK 3. Kliknij w WYKUP DOSTĘP. Zostaniesz przeniesiony do oferty, która da Ci dostęp do wybranego materiału.
KROK 4. Wybierz metodę płatności i opłać usługę.
KROK 5. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp do wybranego materiału - wystarczy, że jeszcze raz wyszukasz ten materiał i klikniesz w odtwarzanie.
- Czy po wykupieniu jednego z pakietów mam dostęp do wszystkich filmów w serwisie?
Pakiety dostępne w serwisie dają Ci dostęp do wybranych filmów, seriali i programów. Tutaj możesz zapoznać się z zawartością poszczególnych ofert. - Jaki jest wybór ścieżek dźwiękowych w filmach na Playerze?
Opcja zmiany lektora na oryginalną ścieżkę dźwiękową/ zmiany napisów dotyczy obecnie wybranych filmów i seriali i można ją znaleźć w ustawieniach materiału (ikona koła zębatego w prawym dolnym rogu odtwarzacza).
Jeśli nie widzisz możliwości zmiany przy wybranym materiale, to niestety oznacza, że w tym przypadku jest dostępna tylko jedna opcja ścieżki dźwiękowej.
Zastanawiasz się nad wykupieniem dostępu do konkretnych tytułów i chcesz zapytać o rodzaj ścieżki dźwiękowej? Napisz do nas za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO. - Opłaciłem dostęp do filmu i nie mam do niego dostępu.
Prawdopodobnie wykupiłeś dostęp do filmu, który jest dostępny w kilku opcjach: dostępu jednorazowego ograniczonego czasowo (Wypożyczalnia Player) lub w ramach subskrypcji lub Klubu Filmowego Po wyszukaniu filmu upewnij się, że klikasz we właściwą miniaturę.
