Problemy z odtwarzaniem

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu ME/R/OR oraz doświadczasz problemów z odtwarzaniem materiałów na swoim urządzeniu?

 

1. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji.

2. Włącz opcję "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie" w ustawieniach aplikacji, sprawdź szczegóły.

W dalszym ciągu obserwujesz problem z dźwiękiem? Skontaktuj się z nami i opisz go oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w aplikacji Player, w zakładce Ustawienia ->Dane diagnostyczne. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
17% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami