Błąd sesji ładowania

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd HT/O/ED na swoim urządzeniu, prawdopodobnie oznacza to, że nie udało się przedłużyć sesji ładowania treści.

 

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji player.pl
    2. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.

     

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom aplikację ponownie.
      1. Wymuś zatrzymanie aplikacji. (Ważne, żeby aplikacja nie przeszła wyłącznie w tryb pracy w tle. Powinna zostać całkowicie wyłączona).
    2. Wyczyść dane aplikacji.
    3. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji.
    5. Zainstaluj ponownie aplikację.
      1. Odinstaluj aplikację na Twoim urządzeniu.
      2. Zainstaluj ponownie aplikację na Twoim urządzeniu.
    6. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód.

     

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie oraz dane diagnostyczne aplikacji (USTAWIENIA > DANE DIAGNOSTYCZNE). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami