Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd”.

W trakcie korzystania z player otrzymałeś komunikat "Wystąpił błąd"?

Możliwe jest, że wystąpił chwilowy problem z działaniem danej części serwisu lub z Twoim połączeniem sieciowym.

Upewnij się, że:

  • aktualnie masz dostęp do Internetu, jeżeli tak - odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie
  • wybrany przez Ciebie materiał w dalszym ciągu jest dostępny w player. Aby to zrobić odśwież przeglądarkę.
  • urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem. W tym przypadku skorzystaj z naszego Testu zgodności

Dalej nie działa? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
30% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!