Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Otrzymałem komunikat „Błąd odtworzenia wideo”.

W trakcie próby uruchomienia materiału wideo otrzymałeś komunikat "Błąd odtworzenia wideo"?

1. Upewnij się, że aktualnie posiadasz połączenie z Internetem. Jeżeli nie występuje u Ciebie błąd z połączeniem internetowym spróbuj odświeżyć stronę przeglądarki wciskając przycisk F5 na swojej klawiaturze i ponownie uruchom materiał.

2. W dalszym ciągu widzisz ten komunikat lub wideo się nie odtwarza? Prawdopodobnie masz włączony program blokujący reklamy, który uniemożliwia poprawne uruchomienie wybranego przez Ciebie odcinka serialu czy filmu.

Wyłącz program blokujący reklamy lub dodaj domenę www.player.pl jako wyjątek.

Nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź tutaj!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player