Wyszukiwanie po tagu: test zgodności

  • Jakich wtyczek do przeglądarek potrzebuję?

    Aby Twoja przeglądarka bez problemu mogła odtwarzać materiały na player musi mieć włączoną obsługę plików „cookies” oraz JavaScript. Jeżeli nie jesteś pewny czy Twój komputer i przeglądarka spełniają minimalne wymagania odtwarzacza skorzystaj z naszego Testu zgodności.

  • Jak mogę sprawdzić prędkość swojego łącza internetowego?

    Jeżeli chcesz sprawdzić prędkość swojego łącza internetowego rekomendujemy skorzystanie z naszego Testu Zgodności. Dzięki temu przetestujesz nie tylko prędkość swojego łącza internetowego, ale także czy posiadasz wszystkie aktualne wtyczki i przeglądarkę!

  • Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd”.

    W trakcie korzystania z player otrzymałeś komunikat "Wystąpił błąd"? Możliwe jest, że wystąpił chwilowy problem z działaniem danej części serwisu lub z Twoim połączeniem sieciowym. Upewnij się, że: aktualnie masz dostęp do Internetu, jeżeli tak - odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie wybrany przez Ciebie ...

  • Przetestuj usługę!

    Chcesz mieć pewność, że urządzenie z którego korzystasz jest kombatybilne z player? Skorzystaj z naszego Testu zgodności aby upewnić się, że masz zainstalowane wszystkie niezbędne wtyczki i aktualizacje, a Twoje połączenie internetowe jest wystarczające aby bez problemu oglądać materiały w player. Przejdź do Testu zgodności. Następnie kliknij "Uruchom" Test zostanie przeprowadzony automatycznie. Player sprawdzi ...

  • Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".

    Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo na player. Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.