Wyszukiwanie po tagu: smartfon

  • Czy mogę zalogować się za pośrednictwem swojego konta na Facebooku?

    Z player zawsze masz wybór! Właśnie dlatego dajemy Ci możliwość zarówno rejestracji jak i logowania się w player swoim kontem na Facebooku. Jak to zrobić? Wystarczy, że podczas rejestracji czy logowania wybierzesz opcję „Zarejestruj się przez Facebooka” lub „Zaloguj się przez Facebooka”. Zostaniesz wtedy przekierowany na stronę, na której musisz zalogować ...

  • Czy mogę kontynuować oglądanie na innym urządzeniu?

    W player wiemy jak ważne jest komfort i wygoda jeżeli chodzi o oglądanie ulubionych materiałów wideo. Wiemy też, że nie zawsze jest czas żeby dokończyć od razu odcinek wybranego serialu. Czym jest więc opcja „Kontynuuj oglądanie”? Jest to funkcja dzięki której możesz dokończyć oglądanie serialu czy filmu w dowolnym momencie i ...

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Na chwilę obecną zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki. Zaloguj się do player korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie!

  • Czy oglądając player na smartfonie ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na player korzystasz z połączenia WiFi nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku gdy korzystasz ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą ...

  • Na jakich urządzeniach mogę oglądać kanały Na Żywo?

    Kanały „Na Żywo” możesz oglądać zarówno za pośrednictwem przeglądarki www, aplikacji mobilnej zainstalowanej na Twoim tablecie czy smartfonie.