Wyszukiwanie po tagu: smartfon

  • Czy mogę zalogować się za pośrednictwem swojego konta na Facebooku?

    Z Playera zawsze masz wybór! Właśnie dlatego dajemy Ci możliwość zarówno rejestracji jak i logowania się w Playerze swoim kontem na Facebooku. Jak to zrobić? Wystarczy, że podczas rejestracji czy logowania wybierzesz opcję „Zarejestruj się przez Facebooka” lub „Zaloguj się przez Facebooka”. Zostaniesz wtedy przekierowany na stronę, na której musisz zalogować ...

  • Czy mogę kontynuować oglądanie na innym urządzeniu?

    „Kontynuuj oglądanie” jest to funkcja, dzięki której możesz dokończyć oglądanie serialu czy filmu w dowolnym momencie i co najważniejsze – na dowolnym urządzeniu! Zacząłeś oglądanie premierowego odcinka nowego serialu na swoim laptopie, ale nie udało Ci się obejrzeć go do końca? Możesz wrócić do niego na swoim smartfonie czy tablecie w ...

  • W jaki sposób mogę dodać lub usunąć urządzenie w Playerze?

    Nie wiesz, w jaki sposób dodać urządzenie do swojego konta Player? Wystarczy, że się na nim zalogujesz – na komputerze, w aplikacji na telefonie lub telewizorze. W ten sposób urządzenie doda się automatycznie do listy dostępnej na Twoim koncie.Pamiętaj, że możesz być zalogowany na maksymalnie 5 urządzeniach jednocześnie. Aby dodać ...

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Obecnie zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki oraz aplikacji mobilnej na Android. Zaloguj się do Playera, korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze/w aplikacji na telefonie z systemem Android i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie! Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o zakupie subskrypcji w serwisie ...

  • Czy oglądając Playera na smartfonie, ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na Playera korzystasz z połączenia WiFi, nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku korzystania ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego, czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą zostać ...

  • Na jakich urządzeniach mogę oglądać kanały Na Żywo?

    Kanały „Na Żywo” możesz oglądać zarówno za pośrednictwem przeglądarki www, aplikacji na Smart TV lub Android TV, aplikacji mobilnej zainstalowanej na Twoim tablecie, jak i na smartfonie.