Wyszukiwanie po tagu: kod błędu

  • Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd” kod błędu LO/I/ED

    Podczas próby uruchomienia wideo na Twoim ekranie wyświetliła się poniższa plansza? Zazwyczaj oznacza to problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami: 1. Odśwież stronę  wciśnij przycisk F5  wciśnij przycisk CTRL + R  2. Wyczyść cache przeglądarki  Sprawdź jak to zrobić    uruchom ponownie przeglądarkę  3. Spróbuj uruchomić stronę player w trybie incognito  Dowiedz się więcej  https://pomoc.player.pl/pytanie/60  4. Sprawdź,  czy nie ma dostępnych aktualizacji dla Twojej przeglądarki  w razie potrzeby zainstaluj je, TU znajdziesz pomoc https://pomoc.player.pl/pytanie/61  5. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki  Rekomendowaną przez nas przeglądarką jest Chrome  6. Uruchom ponownie komputer  7. Spróbuj odtwarzać na innym wspieranym urządzeniu  8. Uruchom ponownie sieć domową  odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund  włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią  odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał  9. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.  Dalej nie działa? Podczas odtwarzania kliknij pod materiałem, obok tytułu, prawym przyciskiem myszy i wybierz "pobierz dane diagnostyczne" Pobrany plik tekstowy wyślij nam do analizy". Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego . Postaramy się pomóc jak ...

  • Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd” kod błędu PL/A/ED

    Próbujesz odtworzyć materiał w player poza Polską, masz wykupiony pakiet i wyświetliła Ci się plansza z komunikatem: „Wystąpił błąd” z kodem błędu PL/A/ED?   Sprawdź co może być przyczyną: Twój pakiet prawdopodobnie wymaga w odblokowania dostępu na terytorium całej UE poprzez weryfikację adresu zamieszkania. Możliwość oglądania treści płatnych dajemy użytkownikom przebywającym tymczasowo poza ...