Jak mogę zmienić lub zresetować swoje hasło?

Chcesz zmienić lub zresetować hasło przypisane do swojego konta w Playerze? To bardzo proste. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

KROK 1. Jako niezalogowany użytkownik kliknij Zaloguj (jeśli jesteś zalogowany, najpierw musisz się wylogować). Jeśli to konieczne, wybierz metodę logowania.
KROK 2. Bezpośrednio pod formularzem logowania wybierz zapomniałem hasła.

KROK 3. Wpisz adres przypisany do swojego konta e-mail. Po kliknięciu „Potwierdź” sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą – przesłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail z linkiem pozwalającym na reset hasła. Teraz wystarczy, że klikniesz w podany link i zmienisz hasło.
KROK 4. Po kliknięciu w link resetujący hasło otrzymany na adres e-mail przypisany do konta możesz ustawić nowe hasło. Wpisz je dwukrotnie i wybierz USTAW NOWE HASŁO.

W tym miejscu możesz także zaznaczyć opcję "Po zmianie hasła, wyloguj mnie ze wszystkich aktywnych urządzeń", jeśli chcesz, aby na wszystkich dodanych urządzeniach Twoje konto Player wymusiło wpisanie nowego hasła.

Pamiętaj, że teraz logując się, musisz użyć nowego hasła!

Logujesz się przez Facebooka i chcesz zmienić tę metodę na logowanie przez adres e-mail? Dowiedz się, jak to zrobić.

Nie możesz zalogować się na swoją pocztę e-mail? Sprawdź tutaj, co możesz zrobić w tej sytuacji.

Jeśli nie udało Ci się zmienić hasła, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
47% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami