Jak mogę edytować lub zaktualizować swoje dane?

Jeśli chcesz edytować swoje dane w serwisie Player, postępuj zgodnie z instrukcją:
KROK 1. Zaloguj się na swoje konto Player (sprawdź, jak to zrobić).
KROK 2. Kliknij w ikonę profilu i wybierz Moje dane.

KROK 3. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.
KROK 4. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz kod autoryzacyjny. Zaloguj się do swojej poczty, a następnie skopiuj kod znajdujący się w wiadomości:

KROK 5. Wróć do strony Player w klej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij w „Przejdź do serwisu”.

KROK 6. Udało Ci się poprawnie zalogować do strony Konto TVN. W sekcji MOJE DANE możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij w ikonę ołówka obok danych, które chcesz zmienić:

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta, przejdź do artykułu. Jeśli z jakiegoś powodu nie masz już do niego dostępu i nie możesz korzystać z wykupionej subskrypcji, sprawdź tutaj, jakie dane powinno zawierać Twoje zgłoszenie.

Chcesz zmienić kartę płatniczą? Tutaj dowiesz się, jak zrobisz to w prosty sposób. UWAGA: usunięcie karty na koncie TVN nie jest równoznaczne z anulowaniem płatności odnawialnej – tutaj dowiesz się, w jaki sposób zakończyć subskrypcję.

Jeśli zależy Ci na wylogowaniu wszystkich urządzeń przypisanych do Twojego konta, możesz to zrobić przez wybranie tej opcji przy zmianie hasła – dowiedz się więcej.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami