Jak zarządzać zgodami marketingowymi?

Posiadasz konto w Playerze i chcesz zmienić ustawienia swoich zgód marketingowych (włączyć lub wyłączyć zgodę)? Możesz to zrobić w dowolnej chwili sam, w ustawieniach swojego konta.

Pamiętaj, jeśli wyrazisz zgodę na komunikację marketingową, jako pierwszy dowiesz się o nowych ofertach, usługach, dostaniesz też ofertę przedłużenia pakietu, przygotowaną specjalnie dla Ciebie. Te informacje prześlemy na Twój e-mail.  Co ważne, w ramach wyrażonej zgody nie będziesz na swoją skrzynkę otrzymywał żadnego spamu - wiadomości niezwiązanych z Twoim kontem.

Żeby zarządzać zgodami, zaloguj się w serwisie Player i przejdź do sekcji „Moje dane” z menu w prawym górnym rogu ekranu. W tym miejscu zostaniesz poproszony o zalogowanie się dodatkowym kodem otrzymanym na dres e-mail przypisany do konta (dowiedz się więcej).

  • Zgody TVN

W zakładce „Konto w player” możesz wyrazić lub cofnąć zgodę  na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od podmiotów Grupy Kapitałowej TVN S.A. tj.: TVN S.A., TVN MEDIA Sp. z o.o., TVN spółka akcyjna sp. j. (dawniej TVN Digital S.A.).

 

  • Zgody Canal+ Polska S.A.

 Jeżeli posiadasz lub kiedykolwiek posiadałeś któryś z pakietów Canal+ Polska S.A. (np. Start Extra lub wyższy), w sekcji „Moje dane” na swoim koncie będziesz widział dodatkową zakładkę „Canal+ Polska S.A..”. Możesz w niej zaznaczyć lub cofnąć zgody na komunikację ofert ITI.

 

UWAGA! W celu dokonania zmiany ustawień zgód marketingowych, konieczne jest zapoznanie się z treścią dokumentu „Obowiązek informacyjny RODO”. Znajduje się on powyżej formularza ze zgodami. Upewnij się, że przewinąłeś jego treść do końca.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
37% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami