Jak zarządzać zgodami marketingowymi?
Posiadasz konto w Playerze i chcesz zmienić ustawienia swoich zgód marketingowych (włączyć lub wyłączyć zgodę)? Możesz to zrobić w dowolnej chwili sam, w ustawieniach swojego konta.
Pamiętaj, jeśli wyrazisz zgodę na komunikację marketingową, jako pierwszy dowiesz się o nowych ofertach, usługach, dostaniesz też ofertę przedłużenia pakietu, przygotowaną specjalnie dla Ciebie. Te informacje prześlemy na Twój e-mail. Co ważne, w ramach wyrażonej zgody nie będziesz na swoją skrzynkę otrzymywał żadnego spamu - wiadomości niezwiązanych z Twoim kontem.
Żeby zarządzać zgodami, zaloguj się w serwisie Player i przejdź do sekcji „Moje dane” z menu w prawym górnym rogu ekranu. W tym miejscu zostaniesz poproszony o zalogowanie się dodatkowym kodem otrzymanym na dres e-mail przypisany do konta (dowiedz się więcej).
- Zgody TVN
W zakładce „Konto w player” możesz wyrazić lub cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od podmiotów Grupy Kapitałowej TVN S.A. tj.: TVN S.A., TVN MEDIA Sp. z o.o., TVN spółka akcyjna sp. j. (dawniej TVN Digital S.A.).
- Zgody Canal+ Polska S.A.
Jeżeli posiadasz lub kiedykolwiek posiadałeś któryś z pakietów Canal+ Polska S.A. (np. Start Extra lub wyższy), w sekcji „Moje dane” na swoim koncie będziesz widział dodatkową zakładkę „Canal+ Polska S.A..”. Możesz w niej zaznaczyć lub cofnąć zgody na komunikację ofert ITI.
UWAGA! W celu dokonania zmiany ustawień zgód marketingowych, konieczne jest zapoznanie się z treścią dokumentu „Obowiązek informacyjny RODO”. Znajduje się on powyżej formularza ze zgodami. Upewnij się, że przewinąłeś jego treść do końca.