Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Jak zrestartować (wymusić zatrzymanie) aplikację player na Android TV?

Jeżeli obserwujesz problemy z działaniem aplikacji player na Android TV, pomocne może być wymuszenie jej zatrzymania (zrestartowanie). Zrobisz to w kilku krokach:

Uwaga! nazwy pozycji z menu mogą się nieco różnić w zależności od urządzenia

  1. wejdź do Menu głównego
  2. wybierz Ustawienia (koło zębate)/ Ustawienia ogólne
  3. przejdź do pozycji Ustawienia systemu Android
  4. wybierz z Aplikacje > player
  5. wciśnij opcję „Wymuś zatrzymanie”

Jeżeli restart aplikacji nie rozwiąże problemu, spróbuj korzystając z tej samej ścieżki w menu, wybrać opcję „Czyszczenia danych aplikacji”. Uwaga! Spowoduje to trwałe usunięcie wszystkich zapisanych  danych aplikacji: plików, ustawień, kont. 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!