Jak zrestartować aplikację Player na Android TV? Wymuszenie zatrzymania

Jeżeli obserwujesz problemy z działaniem aplikacji player na Android TV, pomocne może być wymuszenie jej zatrzymania (zrestartowanie). Zrobisz to w kilku krokach:

Uwaga! nazwy pozycji z menu mogą się nieco różnić w zależności od urządzenia

  1. wejdź do Menu głównego
  2. wybierz Ustawienia (koło zębate)/ Ustawienia ogólne
  3. przejdź do pozycji Ustawienia systemu Android
  4. wybierz z Aplikacje > player
  5. wciśnij opcję „Wymuś zatrzymanie”

Jeżeli restart aplikacji nie rozwiąże problemu, spróbuj korzystając z tej samej ścieżki w menu, wybrać opcję „Czyszczenia danych aplikacji”. Uwaga! Spowoduje to trwałe usunięcie wszystkich zapisanych  danych aplikacji: plików, ustawień, kont. 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
27% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami