Przekroczony limit urządzeń
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/I/ED 713 i poniższym komunikatem?
NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU Wygląda na to, że odtwarzasz w tym momencie dwa inne materiały w player. Wyłącz jeden z nich, aby kontynuować oglądanie na tym urządzeniu. Możesz oglądać nie więcej, niż dwa wideo jednocześnie.
Ten kod zazwyczaj oznacza, że materiał został uruchomiony na zbyt wielu urządzeniach.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
- Sprawdź liczbę przypisanych urządzeń do Twojego konta, usuń te, z których nie korzystasz. Dowiedz się więcej.
- Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Zamknij odtwarzany materiał, a następnie spróbuj uruchomić go ponownie.
2. Zrestartuj aplikację Player.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Zamknij odtwarzany materiał, a następnie spróbuj uruchomić go ponownie.
2. Zrestartuj aplikację Player.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.