Wyszukiwanie po tagu: wystąpił błąd

  • Otrzymałem komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player, spróbuj ponownie".

    Podczas próby zakupu pakietu w Sklepie Playera otrzymałeś komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player"? Oznacza to, że wystąpił chwilowy problem z załadowaniem treści tam dostępnych. Odśwież przeglądarkę i spróbuj ponownie.

  • Przekroczony limit urządzeń

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/I/ED 713 i poniższym komunikatem?  NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU Wygląda na to, że odtwarzasz w tym momencie dwa inne materiały w player. Wyłącz jeden z nich, aby kontynuować oglądanie na tym urządzeniu. Możesz oglądać nie więcej, niż dwa wideo jednocześnie. Ten ...

  • Problem z autoryzacją (dostępem)

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/R/ED? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z autoryzacją (dostępem). Jak sobie możesz z tym poradzić?  Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OF/F/ED i poniższym komunikatem? NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU. Wygląda na to, że wybrany materiał został pobrany na dwóch innych urządzeniach mobilnych. Usuń ten materiał na jednym z nich, aby kontynuować oglądanie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, ...

  • Brak wsparcia dla materiałów 360

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/T/ED i poniższym komunikatem? NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU. Twoja przeglądarka nie wspiera odtwarzania materiałów 360. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendowaną przez nas jest Google Chrome. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. ...

  • Niewspierany system operacyjny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu SI/N/LE i poniższym komunikatem? System operacyjny na Twoim komputerze nie spełnia minimalnych wymagań do odtwarzania. Jak możesz sobie z tym poradzić?  jeśli pojawia się taki komunikat, prawdopodobnie oznacza to, że korzystasz z niewspieranego systemu operacyjnego. Zaktualizuj swój system lub spróbuj skorzystać z Playera na ...

  • Wystąpił błąd

    W przypadku wystąpienia błędu TV/A/LE spróbuj odtworzyć materiał ponownie po kilku minutach. Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  • Odtwarzanie wstrzymane przez program blokujący reklamy

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AD/L/CK i poniższym komunikatem? Odtwarzanie zablokowane przez program blokujący reklamy. Materiał wideo, który chcesz odtworzyć, jest poprzedzony reklamami i dlatego nie może zostać uruchomiony. Jak możesz sobie z tym poradzić?  1. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock: sprawdź, jak to zrobić.2. Odśwież stronę ...

  • Wybrany profil nie istnieje

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu PR/O/TS? Ten kod informuje, że wystąpił problem z Twoim profilem. Być może niedawno go usunąłeś lub zrobił to ktoś inny korzystający z tego samego konta Player. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Przekroczony limit sesji HTTP

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/I/ED? Ten kod informuje, że jesteś zalogowany na więcej niż 5 urządzeniach. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do ...