Wyszukiwanie po tagu: wystąpił błąd

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

    Jeżeli przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju, najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło ...

  • Otrzymałem komunikat „Wystąpił błąd”.

    W trakcie korzystania z player otrzymałeś komunikat "Wystąpił błąd"? Możliwe jest, że wystąpił chwilowy problem z działaniem danej części serwisu lub z Twoim połączeniem sieciowym. Upewnij się, że: aktualnie masz dostęp do Internetu, jeżeli tak - odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie wybrany przez Ciebie ...

  • Otrzymałem komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player, spróbuj ponownie".

    Podczas próby zakupu pakietu w Sklepie Player otrzymałeś komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player"? Oznacza to, że wystąpił chwilowy problem z załadowaniem treści tam dostępnych. Odśwież przeglądarkę i spróbuj ponownie.