Wybrany profil nie istnieje
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu PR/O/TS?
Ten kod informuje, że wystąpił problem z Twoim profilem. Być może niedawno go usunąłeś lub zrobił to ktoś inny korzystający z tego samego konta Player.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
1. Wybierz inny profil dostępny na Twoim koncie.
2. Wyloguj się z Playera i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wybierz inny profil dostępny na Twoim koncie.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wybierz inny profil na Twoim koncie.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.