Problem z autoryzacją (dostępem)
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/R/ED?
Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z autoryzacją (dostępem).
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji klawiszy CTRL + R.
2. Wyczyść pamięć przeglądarki. Sprawdź, jak to zrobić: przejdź do artykułu. Następnie uruchom przeglądarkę i stronę Playera ponownie.
3. Wyloguj się i zaloguj ponownie na swoje konto.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu na www.player.pl. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.