Problem z autoryzacją (dostępem)

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/R/ED?

Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z autoryzacją (dostępem).

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji klawiszy CTRL + R.
2. Wyczyść pamięć przeglądarki. Sprawdź, jak to zrobić: przejdź do artykułu. Następnie uruchom przeglądarkę i stronę Playera ponownie.
3. Wyloguj się i zaloguj ponownie na swoje konto.

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu na www.player.pl. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
14% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami