Wyszukiwanie po tagu: materiał niedostępny

  • Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

    Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: czarny ekran zacinanie się materiału brak synchronizacji dźwięku z obrazem pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: Zaloguj się ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu EP/V/LE i poniższym komunikatem?  MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł.  Kod może wskazywać, że funkcja bEPG lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w Playerze.  Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego ...

  • Problem z autoryzacją (dostępem)

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/R/ED? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z autoryzacją (dostępem). Jak sobie możesz z tym poradzić?  Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji ...

  • Problem z dostępem

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VO/E/TS i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł. Co to oznacza?  Jeśli pojawia się komunikat o błędzie VO/E/TS, zazwyczaj oznacza to, że kanał nie jest dostępny. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/T/TS i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że wybrany materiał nie jest obecnie dostępny na tym urządzeniu. Spróbuj ponownie później lub sprawdź na innym urządzeniu. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/B/RM i poniższym komunikatem?  MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ...

  • Materiał niedostępny

    Niestety Eurosport i Igrzyska Olimpijskie nie są wspierane przez telewizory LG do wersji 3.4 oraz telewizory Samsung z systemem Orsay. Chcesz porozmawiać z konsultantem? Przejdź do formularza kontaktowego. Jeśli Twój problem dotyczy innego urządzenia, skorzystaj z naszych rekomendacji: KROK 1. Odłącz telewizor od prądu na min. 5 minut, a następnie uruchom ...

  • Materiał niedostępny

    Ze względu na zakończenie wsparcia producenta dla telewizorów Samsung z systemem operacyjnym Orsay aplikacja Player może nie działać poprawnie.Rekomendujemy korzystanie z innych wspieranych urządzeń (dowiedz się więcej). Możesz też skorzystać z kabla HDMI i połączyć telewizor z komputerem, jeśli zależy Ci na oglądaniu Playera na dużym ekranie.