Wyszukiwanie po tagu: materiał niedostępny

  • Otrzymałem komunikat "Zagubiony?".

    W trakcie korzystania z serwisu player otrzymałeś komunikat "Zagubiony"? Oznacza to, że wybrana przez Ciebie cześć serwisu lub materiał nie jest aktualnie dostępny, nie istnieje lub został usunięty. Odśwież przeglądarkę i spróbuj ponownie. Jeżeli w dalszym ciągu widzisz ten komunikat skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego!

  • Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

    Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: Czarny ekran Zacinanie się materiału Brak synchronizacji dźwięku z obrazem Pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: wejdź w ...