Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Materiał niedostępny

W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu EP/V/LE i poniższym komunikatem? 

MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł. 

Kod może wskazywać, że funkcja bEPG lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w player. 

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe instrukcje. Po każdym kroku spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnej instrukcji.

WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się
    3. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.
Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
13% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami