Wyszukiwanie po tagu: nie mogę odtwarzać

  • Problem z systemowym wylogowaniem z serwisu

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Odśwież stronę i spróbuj ponownie.  Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.   Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu EP/V/LE i poniższym komunikatem?  MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł.  Kod może wskazywać, że funkcja bEPG lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w Playerze.  Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego ...

  • Błąd uruchomienia materiału

    Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu PL/A/ED i takim komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Ten kod często oznacza problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED 702 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Jeśli masz włączony program blokujący reklamy, spróbuj go wyłączyć. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, ...