Problem z logowaniem do serwisu

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Odśwież stronę i spróbuj ponownie. 

Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.  

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Jeżeli byłeś zalogowany w Playerze, wyloguj się i zaloguj ponownie
    4. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    5. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji.
    6. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock.
    7. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.
    9. W razie konieczności popraw parametry połączenia internetowego:
      • Wyłącz wszystkie inne urządzenia podłączone do sieci domowej.
      • Zamknij wszystkie inne aplikacje lub programy.
      • Podłącz komputer bezpośrednio do routera za pomocą kabla Ethernet.
      • Przenieś modem i router bliżej urządzenia.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    2. Wyczyść dane aplikacji.
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie na swoje konto w aplikacji.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    5. Odinstaluj aplikację i pobierz ją ponownie na swój telefon ze Sklepu Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do artykułu).
    2. Wyczyść dane aplikacji.
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie w aplikacji.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    5. Odinstaluj aplikację i pobierz ją ponownie.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli jest dostępna aktualizacja, pobierz ją na swoje urządzenie.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
26% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami