Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z logowaniem do serwisu

W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Odśwież stronę i spróbuj ponownie. 

Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.  

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Jeżeli byłeś zalogowany w player, wyloguj się i zaloguj ponownie
    4. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki . Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    5. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji
    6. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock
    7. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z player. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.
    9. W razie konieczności popraw parametry połączenia internetowego:
      • Wyłącz wszystkie inne urządzenia podłączone do sieci domowej
      • Zamknij wszystkie inne aplikacje lub programy
      • Podłącz komputer bezpośrednio do routera za pomocą kabla Ethernet
      • Przenieś modem i router bliżej urządzenia

     

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
36% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami