Wyszukiwanie po tagu: błąd odtwarzania
-
Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?
W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu? Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód: Zamknij zbędne okna w przeglądarce – zbyt duża ilość otwartych okien obciąża Twój komputer i internet, co może powodować problemy ze stabilnością działania Playera. Zamknij zbędne aplikacje w Twoim urządzeniu – pozwoli to odciążyć ...
-
Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?
Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge Oglądaj Playera bez przeszkód!
-
Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".
Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo w Playerze (dowiedz się więcej). Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.
-
Problem z systemowym wylogowaniem z serwisu
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playerze widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED204 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Błąd odtwarzacza
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...
-
Błąd odtwarzania
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR? Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...
-
Problem z odtworzeniem materiału
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...