Wyszukiwanie po tagu: błąd odtwarzania

  • Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

    W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu? Możliwe jest, że: - urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek;- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym. Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód: Zamknij ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?

    Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety, przeglądarka której używasz nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Chrome Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge aby bez przeszkód oglądać materiały na player!   Oglądaj player bez przeszkód!

  • Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".

    Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo na player. Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.  

  • Komunikaty błędów i problemy z odtwarzaniem na player+ BOX. Sprawdź jak je rozwiązać.

    W poniższej tabelce znajdziesz opisy błędów, jakie sporadycznie mogą pojawiać się w trakcie korzystania z player+BOX. Większość z nich, w prosty sposób rozwiążesz sam. Sprawdź jak to zrobić:   Objaw/komunikat na player+ BOX Spróbuj tego rozwiązania Po przełączeniu kanału z oferty player program się nie odtwarza przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej Po ...

  • Problem z logowaniem do serwisu

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Odśwież stronę i spróbuj ponownie.  Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.   Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...

  • Błąd odtwarzania

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR? Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OA/E/ID i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał jeszcze raz. Jeżeli byłeś zalogowany w serwisie, konieczne może być ponowne zalogowanie się. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie ...