Wyszukiwanie po tagu: błąd odtwarzania

  • Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

    W trakcie korzystania z player obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu? Możliwe jest, że: - urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek,- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym. Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód: zamknij ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?

    Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety, przeglądarka której używasz nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Chrome Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge aby bez przeszkód oglądać materiały na player!   Oglądaj player bez przeszkód!

  • Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".

    Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo na player. Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.  

  • Komunikaty błędów i problemy z odtwarzaniem na player+ BOX. Sprawdź jak je rozwiązać.

    W poniższej tabelce znajdziesz opisy błędów, jakie sporadycznie mogą pojawiać się w trakcie korzystania z player+BOX. Większość z nich, w prosty sposób rozwiążesz sam. Sprawdź jak to zrobić:   Objaw/komunikat na player+ BOX Spróbuj tego rozwiązania Po przełączeniu kanału z oferty player program się nie odtwarza przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej Po ...