Wyszukiwanie po tagu: błąd odtwarzania

  • Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

    W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu? Możliwe jest, że: - urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek;- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym. Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód: Zamknij ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?

    Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge   Oglądaj Playera bez przeszkód!

  • Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".

    Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo w Playerze (dowiedz się więcej). Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.  

  • Komunikaty błędów i problemy z odtwarzaniem na player+ BOX. Sprawdź, jak je rozwiązać.

    W poniższej tabelce znajdziesz opisy błędów, jakie sporadycznie mogą pojawiać się w trakcie korzystania z player+BOX. Większość z nich, w prosty sposób rozwiążesz sam. Sprawdź jak to zrobić:   Objaw/komunikat na player+ BOX Spróbuj tego rozwiązania Po przełączeniu kanału z oferty player program się nie odtwarza przełącz kanał na inny i powróć do wybranego wcześniej Po ...

  • Problem z logowaniem do serwisu

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Odśwież stronę i spróbuj ponownie.  Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.   Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playerze widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED200 i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED204 i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...

  • Błąd odtwarzacza

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...

  • Błąd odtwarzania

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR? Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...