Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?
W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu?
Możliwe jest, że:
- urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;
- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek;
- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym.
Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód:
- Zamknij zbędne okna w przeglądarce – zbyt duża ilość otwartych okien obciąża Twój komputer i internet, co może powodować problemy ze stabilnością działania Playera.
- Zamknij zbędne aplikacje w Twoim urządzeniu – pozwoli to odciążyć procesor i pamięć,
- Odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie.
- Odśwież stronę przeglądarki z ignorowaniem pamięci podręcznej przeglądarki naciskając jednocześnie przycisk shift i F5, spróbuj uruchomić materiał ponownie.
- Wyczyść dane przeglądarki według instrukcji i ponownie uruchom serwis player.pl.
- W przypadku dalszych problemów zmień przeglądarkę na inną i spróbuj ponownie.
- Zmniejsz jakość oglądanego materiału na niższą (sprawdź jak to zrobić).
Jeżeli powyższe instrukcje nie pomogły, skorzystaj z dalszych wskazówek:
- Sprawdź, czy aktualnie masz dostęp do internetu,
- Sprawdź, czy łącze internetowe nie jest obciążone przez inne urządzenia użytkowników,
- Zminimalizuj liczbę urządzeń korzystających z internetu.
- Zrestartuj router bądź inne urządzenie, które dostarcza internet.
- Jeżeli masz możliwość, skorzystaj z połączenia kablowego (LAN).
Dodatkowo, ważne jest, aby upewnić się, czy:
- posiadasz najnowszą wersję przeglądarki (zobacz jak to sprawdzić w Twojej przeglądarce). Jeżeli nie, zaktualizuj do najnowszej dostępnej wersji;
- urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem - skorzystaj z naszego Testu Zgodności.
Sprawdziłeś wszystkie powyższe instrukcje i nadal nie możesz oglądać Playera? Napisz do nas przez formularz znajdujący się na dole strony - postaramy się pomóc jak najszybciej!