Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

W trakcie korzystania z player obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu?

Możliwe jest, że:

- urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;
- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek,
- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym.

Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód:

  • zamknij zbędne okna w przeglądarce – zbyt duża ilość otwartych okien obciąża Twój komputer i internet, co może powodować problemy ze stabilnością działania player
  • zamknij zbędne aplikacje w Twoim urządzeniu – pozwoli to odciążyć procesor i pamięć 
  • odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie
  • odśwież stronę przeglądarki z ignorowaniem pamięci podręcznej przeglądarki naciskając jednocześnie przycisk shift i F5 i spróbuj uruchomić materiał ponownie
  • wyczyść dane przeglądarki według instrukcji i ponownie uruchom serwis player
  • w przypadku dalszych problemów zmień przeglądarkę na inną (Firefox, Egde, Safari) i spróbuj ponownie,
  • zmniejsz jakość oglądanego materiału na niższą (sprawdź jak to zrobić)

Jeżeli powyższe instrukcje nie pomogły, skorzystaj z dalszych wskazówek:

  • sprawdź czy aktualnie masz dostęp do internetu,
  • sprawdź czy łącze internetowe nie jest obciążone przez inne urządzenia użytkowników,
  • zminimalizuj liczbę urządzeń korzystających z internetu,
  • zrestartuj router bądź inne urządzenie, które dostarcza internet
  • jeżeli masz możliwość, skorzystaj z połączenia kablowego (LAN)

Dodatkowo, ważne jest, aby upewnić się czy:

  • posiadasz najnowszą wersję przeglądarki (zobacz jak to sprawdzić w Twojej przeglądarce), jeżeli nie zaktualizuj do najnowszej dostępnej wersji,
  • urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem - skorzystaj z naszego Testu Zgodności

 

Sprawdziłeś wszystkie powyższe instrukcje i nadal nie możesz oglądać player?   Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
6% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!