Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu?

Możliwe jest, że:

- urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;
- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek;
- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym.

Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód:

  • Zamknij zbędne okna w przeglądarce – zbyt duża ilość otwartych okien obciąża Twój komputer i internet, co może powodować problemy ze stabilnością działania Playera.
  • Zamknij zbędne aplikacje w Twoim urządzeniu – pozwoli to odciążyć procesor i pamięć, 
  • Odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie.
  • Odśwież stronę przeglądarki z ignorowaniem pamięci podręcznej przeglądarki naciskając jednocześnie przycisk shift i F5, spróbuj uruchomić materiał ponownie.
  • Wyczyść dane przeglądarki według instrukcji i ponownie uruchom serwis player.pl.
  • W przypadku dalszych problemów zmień przeglądarkę na inną i spróbuj ponownie.
  • Zmniejsz jakość oglądanego materiału na niższą (sprawdź jak to zrobić).

Jeżeli powyższe instrukcje nie pomogły, skorzystaj z dalszych wskazówek:

  • Sprawdź, czy aktualnie masz dostęp do internetu,
  • Sprawdź, czy łącze internetowe nie jest obciążone przez inne urządzenia użytkowników,
  • Zminimalizuj liczbę urządzeń korzystających z internetu.
  • Zrestartuj router bądź inne urządzenie, które dostarcza internet.
  • Jeżeli masz możliwość, skorzystaj z połączenia kablowego (LAN).

Dodatkowo, ważne jest, aby upewnić się, czy:

  • posiadasz najnowszą wersję przeglądarki (zobacz jak to sprawdzić w Twojej przeglądarce). Jeżeli nie, zaktualizuj do najnowszej dostępnej wersji;
  • urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem - skorzystaj z naszego Testu Zgodności.

Sprawdziłeś wszystkie powyższe instrukcje i nadal nie możesz oglądać Playera? Napisz do nas przez formularz znajdujący się na dole strony - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami