Wyszukiwanie po tagu: mam problem

  • Dlaczego nie dostałem maila potwierdzającego rejestrację?

    Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail? Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety, niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie, ...

  • Dlaczego nie mogę się zalogować?

    W przypadku problemów z logowaniem upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do player są poprawne. Dodatkowo sprawdź czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywania hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle. Jeżeli ...

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana możesz ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe Na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Co mam zrobić jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

    Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego? Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności. Pamiętaj, że niestety ...

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...

  • Jakich wtyczek do przeglądarek potrzebuję?

    Aby Twoja przeglądarka bez problemu mogła odtwarzać materiały na player musi mieć włączoną obsługę plików „cookies” oraz JavaScript. Jeżeli nie jesteś pewny czy Twój komputer i przeglądarka spełniają minimalne wymagania odtwarzacza skorzystaj z naszego Testu zgodności.

  • Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę oglądać?

    Jeżeli posiadasz aktywny pakiet możesz oglądać materiały wideo na dwóch zarejestrowanych urządzeniach jednocześnie. Pamiętaj jednak, że musisz być zalogowany na obu tymi samymi danymi. Maksymalna liczba urządzeń jakie mogą być zarejestrowane na Twoim koncie to 5. Pamiętaj, że możesz nimi dowolnie zarządzać za pośrednictwem swojego profilu. Jeżeli chcesz zacząć korzystanie z Player ...

  • Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?

    W trakcie korzystania z player obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu? Możliwe jest, że: - urządzenie z którego korzystasz nie jest w stanie odtworzyć wysokich jakości materiału;- urządzenie z którego korzystasz jest obciążone innymi aplikacjami, dużą ilością otwartych zakładek,- wystąpił problem z Twoim połączeniem sieciowym. Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód: zamknij ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

    Jeżeli przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju, najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło ...