Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Co mam zrobić jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego?

Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności.

Pamiętaj, że niestety nie wszystkie banki lub ich oddziały umożliwiają płatności online. Jeżeli więc Twojego banku w dalszym ciągu nie ma na liście dostępnych do płatności online – skorzystaj z płatności kartą płatniczą lub płatności BLIK.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
37% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami