Wyszukiwanie po tagu: problem z płatnością

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, spróbuj ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale na swoim koncie nie widzisz wybranego pakietu upewnij się, że logujesz się na ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności; Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana; Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe; na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Co mam zrobić, jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

    Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego? Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności. Pamiętaj, że niestety ...

  • Jak dodać kartę płatniczą przy wyborze metody płatności?

    Za większość pakietów w Playerze możesz zapłacić kartą płatniczą — to bezpieczna metoda, która w niczym Cię nie ogranicza.  Sprawdź, w jaki sposób możesz dodać kartę po wybraniu tej metody płatności: KROK 1. W sklepie Player wybierz interesujący Cię pakiet i metodę płatności kartą. KROK 2. Zaakceptuj zgody oraz regulamin, kliknij WYBIERAM, a ...

  • Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"

    Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka.W przeglądarce Safari na komputerze wybierz kolejno opcje Safari > Ustawienia (lub Preferencje) z paska menu. W karcie Witryny (Websites) możesz skonfigurować opcje dopuszczania okien wyskakujących.Na telefonie ...