Wyszukiwanie po tagu: problem z płatnością

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana możesz ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe Na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Co mam zrobić jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

    Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego? Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności. Pamiętaj, że niestety ...