Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd i np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, możesz ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu.

W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale na swoim koncie nie widzisz wybranego pakietu – skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Postaramy się wyjaśnić sytuację jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
33% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami