Wyszukiwanie po tagu: player

  • Czym jest Player?

    Player to platforma wideo na żądanie, która umożliwia Ci oglądanie Twoich ulubionych seriali i filmów w dowolnym miejscu i czasie. W naszej ofercie posiadamy zarówno krajowe hity, jak i zagraniczne nowości filmowe. Dodatkowo możesz obejrzeć kanały Na Żywo emitowane na antenie TVN lub topowe wydarzenia sportowe. Player dostępny jest na wielu urządzeniach ...

  • Jak zacząć korzystanie z Playera?

    Korzystanie z Playera jest bardzo proste! Aby zacząć wystarczy, że masz dostęp do internetu w swoim komputerze jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony www.player.pl lub smartfonie/tablecie jeżeli chcesz oglądać za pośrednictwem aplikacji. Platforma Player jest całkowicie subskrypcyjna - możesz wykupić Pakiet, który będzie dobrany do Twoich potrzeb i wymagań. Bez względu ...

  • W jakich krajach mogę mieć dostęp do Playera?

    Materiały dostępne w Playerze nieodpłatnie, bez wykupienia pakietu, możesz odtwarzać tylko przebywając w Polsce. Chcesz oglądać materiały wideo we wszystkich krajach Unii Europejskiej? Taką możliwość mają nasi Użytkownicy mieszkający w Polsce, podczas podróży zagranicznych w ramach UE. Wystarczy, że aktywujesz na swoim koncie jeden z Pakietów z płatnej oferty Playera.  Płacąc za ...

  • Czy muszę być zalogowany, żeby oglądać?

    Aby oglądać materiały Playera, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem oraz mieć aktywny jeden z pakietów dostępnych w ofercie sklepu - sprawdź ofertę. Nie wiesz, w jaki sposób założyć konto w Playerze? Rejestracja zajmie Ci dosłownie chwilę – sprawdź tutaj, jak to zrobić. Zastanawiasz się, który pakiet wybrać? Jeśli Zależy Ci na ...

  • Jak mogę zarejestrować się w Playerze?

    Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:

  • Dlaczego nie dostałem maila potwierdzającego rejestrację?

    Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail? Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety, niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. ...

  • Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

    Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już kiedyś dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie. W takim przypadku podczas logowania kliknij w „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło ...

  • Jak mogę zalogować się do Playera?

    Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz. W obu przypadkach jest to bardzo proste!

  • Czy mogę zalogować się za pośrednictwem swojego konta na Facebooku?

    Z Playera zawsze masz wybór! Właśnie dlatego dajemy Ci możliwość zarówno rejestracji jak i logowania się w Playerze swoim kontem na Facebooku. Jak to zrobić? Wystarczy, że podczas rejestracji czy logowania wybierzesz opcję „Zarejestruj się przez Facebooka” lub „Zaloguj się przez Facebooka”. Zostaniesz wtedy przekierowany na stronę, na której musisz zalogować ...

  • Dlaczego nie mogę się zalogować?

    Pamiętaj, aby korzystać z najnowszej wersji aplikacji. Sprawdź tutaj, dlaczego warto aktualizować aplikację Playera. Najnowsze wersje aplikacji Player - sprawdź. W przypadku problemów z logowaniem upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do Playera są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne ...