Wyszukiwanie po tagu: player
-
Czym jest Player?
Player to subskrypcyjna platforma wideo na żądanie, która umożliwia Ci oglądanie Twoich ulubionych seriali i filmów w dowolnym miejscu i czasie. W naszej ofercie posiadamy zarówno krajowe hity, jak i zagraniczne nowości filmowe. Dodatkowo możesz obejrzeć kanały Na Żywo emitowane na antenie TVN lub topowe wydarzenia sportowe. Player dostępny jest na wielu ...
-
Jak zacząć korzystanie z Playera?
Korzystanie z Playera jest bardzo proste! Aby zacząć wystarczy, że masz dostęp do internetu w swoim komputerze jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony www.player.pl lub smartfonie/tablecie jeżeli chcesz oglądać za pośrednictwem aplikacji - dowiedz się więcej o wspieranych urządzeniach. Tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób zarejestrować się w serwisie Player. To ...
-
W jakich krajach mogę mieć dostęp do Playera?
Chcesz oglądać materiały wideo we wszystkich krajach Unii Europejskiej? Możesz korzystać z pakietów zakupionych w Polsce podczas podróży zagranicznych w ramach UE a także w Norwegii, Islandii i Liechtensteinie. Płacąc za pakiet polskim środkiem płatniczym, automatycznie uzyskasz dostęp do zakupionych treści na terenie UE. Jeżeli dostęp nie zostanie włączony automatycznie - podczas ...
-
Czy muszę być zalogowany, żeby oglądać?
Aby oglądać materiały Playera, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem oraz mieć aktywny jeden z pakietów dostępnych w ofercie sklepu - sprawdź ofertę. Nie wiesz, w jaki sposób założyć konto w Playerze? Rejestracja zajmie Ci dosłownie chwilę – sprawdź tutaj, jak to zrobić. Zastanawiasz się, który pakiet wybrać? Zapoznaj się z instrukcją.
-
Jak założyć konto w Playerze?
Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:
-
Dlaczego nie dostałem e-maila potwierdzającego rejestrację?
Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail? Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. ...
-
Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już kiedyś dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie. W takim przypadku podczas logowania kliknij w „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło ...
-
Jak mogę zalogować się do Playera?
Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – wybierz urządzenie, z którego korzystasz:
-
Czy mogę zalogować się za pośrednictwem swojego konta na Facebooku?
Z Playera zawsze masz wybór! Właśnie dlatego dajemy Ci możliwość zarówno rejestracji jak i logowania się w Playerze swoim kontem na Facebooku. Jak to zrobić? Wystarczy, że podczas rejestracji czy logowania wybierzesz opcję „Zarejestruj się przez Facebooka” lub „Zaloguj się przez Facebooka”. Zostaniesz wtedy przekierowany na stronę, na której musisz zalogować ...
-
Dlaczego nie mogę się zalogować?
Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań ...